آهنگ دانلود جدید

آهنگ های جدید برای دانلود مستقیم

آهنگ دانلود جدید

آهنگ های جدید برای دانلود مستقیم

دانلود آهنگ های جدید و بروز و فیلم های جدید با زیرنویس فارسی و پخش آنلاین

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

دانلود آهنگ جدید اشکین ۰۰۹۸ بنام تورو میخوام با کیفیت اورجینال

ترانه : اشکین آهنگ : اشکین ۰۰۹۸ تنظیم : حسین MH

دانلود آهنگ جدید اشکین ۰۰۹۸ بنام تورو میخوام

Download New Music Ashkin 0098 – Toro Mikham

 برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ جدید اشکین ۰۰۹۸ بنام تورو میخوام

آی مو فرفری چرا تو در میری

همیش رو نرومی فکر نکن تاج سری

آی تو قد بلند آی تو قشنگ

اصلا ما زشتم اما تو خشابو رنگ

ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام

ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام

اخه اون تو رو نمیخواد اخه اون تو رو نمیخواد

آهای تو جذاب حتی تو خواب

آهای تو لعنتی بیا ما رو دریاب

اصلا ما بدیم تو خوبی با اون

اصلا تو مشتی ما خیلی داغون

ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام

ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام

اخه اون تو رو نمیخواد اخه اون تو رو نمیخواد

اخه اون تو رو نمیخواد اخه اون تو رو نمیخواد

آدم شیک با تیپ آنتیک آهای تو مهربون

تو عشق با دلو جون

اصلا تو آقاجون ما سوسولو بی جون

بابا تو حرف دل ما لوندو خول چل

ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام

ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام

اخه اون تو رو نمیخواد اخه اون تو رو نمیخواد

اخه اون تو رو نمیخواد اخه اون تو رو نمیخواد

اصلا تو بامرام تو رفاقت عشقو حال

اصلا ما تک خور تو خوبو سفره دار

اصلا تو اورجینال ما فیکو بیخیال

اصلا تو به دلار قیمت بریان

ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام

ولی من تو رو میخوام ولی من تو رو میخوام

اخه اون تو رو نمیخواد اخه اون تو رو نمیخواد

اخه اون تو رو نمیخواد اخه اون تو رو نمیخواد


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی